Aanmelden

Een lidmaatschap kost € 25,00 per kalenderjaar (€ 18,00 indien onder de 16 jaar). Voor dit bedrag krijg je o.a. twee maal per jaar ons glossy magazine ‘AstroBulletin’.

Nieuwe aanmeldingen, adreswijzigingen en opzeggingen (voor 15 november), dienen bij het secretariaat gemeld te worden.

Aanmelding voor het lidmaatschap gaat in op het moment dat de betaling bij de penningmeester is binnengekomen, met dien verstande dat een nieuwe aanmelding voor 1 oktober € 25,00 bedraagt en na 1 oktober bedraagt de restcontributie € 12,50 (in dit geval ontvangt het nieuwe lid alleen de laatste editie van het magazine ‘AstroBulletin’).

Betaling van contributie

De contributie a € 25,00 (€ 18,00 indien onder de 16 jaar) kunt u overmaken op ING Bank rek.nr. NL39INGB0001891303 ten name van ‘Werkgroep Astrofotografie’ te Rozenburg. Buitenlandse leden kunnen gebruikmaken van een internationale overschrijving middels NL39INGB0001891303 en BIC: INGBNL2A.

Vul onderstaande gegevens in om je aan te melden als lid van de vereniging Astrofotografie.
* (Verplicht veld)

Let op:
Leden die de contributie over het lopende jaar nog niet hebben voldaan, zullen na een herinnering en een aanmaning in het volgende boekjaar, na de algemene ledenvergadering automatisch geroyeerd worden.