AstroBulletin

Het verenigingsmagazine AstroBulletin is een halfjaarlijkse uitgave van vereniging ‘Werkgroep Astrofotografie’, exclusief voor leden. Het heeft een A5-formaat, is geheel in full colour gedrukt op glossy papier en verschijnt tweemaal per jaar (in maart en in oktober). Losse nummers (voor leden en niet-leden) kosten € 7,50 per stuk, exclusief portokosten. Nummers 15 tot en met 40 kosten € 4,00 of € 5,00 per stuk, exclusief portokosten. Bij bestelling van 4 of meer nummers wordt er een bepaalde korting gegeven.

Geef nabestellingen door aan redactielid Bert van Dijk (superconductor@hetnet.nl) of aan secretaris Menno van der Mark (menno@mouzart.com) en vergeet niet te vermelden welke AstroBulletins je wilt nabestellen. Let op: de volgende nummers zijn reeds uitverkocht: 1 t/m 16! Op elke bijeenkomst zijn echter de 10 laatst verschenen nummers ook te koop bij Bert van Dijk (dan zijn er uiteraard geen portokosten te betalen).

Artikel schrijven voor AstroBulletin?
Heb je een interessant onderwerp voor een artikel en vind je dat dit artikel niet mag ontbreken in een van de komende edities van AstroBulletin, neem gerust contact op met de redactie over het aanleveren ervan: Bert van Dijk (superconductor@hetnet.nl), Jan Koet (cateyes@caiway.nl) en/of Maurice Toet (mftoet@gmail.com).

Het verenigingsbestuur vindt het belangrijk dat zowel beginnende als (ver)gevorderde astrofotografen hun ervaringen en resultaten d.m.v. deze artikelen delen met anderen, zodat er van elkaar geleerd kan worden en/of inspiratie kan worden opgedaan. Ook eigengemaakte astroresultaten zijn van harte welkom en krijgen, indien er voldoende ruimte is, een plek op een van de fotogalerijpagina’s. Wens je hiervan gebruik te maken, geef dan het onderwerp, titel en een globale inhoud door aan de redactie. Dit kan door het artikel-aanmeld-formulier in te vullen.

Nabestellen:
Vul onderstaand formulier in. Vergeet niet je adres en de nummers die je wil bestellen te vermelden.