Financiering voor boek ‘Treasures of the Universe’ ruim behaald!

Van auteur en verenigingslid André van der Hoeven kregen we het bericht dat het financiële doel voor uitgave van zijn boek ‘Treasures of the Universe’ inmiddels ruim behaald is en het boek echt gaat uitkomen! Om dit mogelijk te maken startte hij vanaf 1 november 2015 een crowdfunding-project via Kickstarter om de financiering (ruim 9.000 euro) van dit project mogelijk te maken. Ook via onze verenigingswebsite bedankt André iedereen die aan de financiering hiervan (of d.m.v. een andere bijdrage) heeft meegewerkt. Hij zal het boek beslist meenemen naar de aanstaande voorjaarsbijeenkomst in Oss. We zijn erg benieuwd, André…

2 comments on “Financiering voor boek ‘Treasures of the Universe’ ruim behaald!

1. Bert van Dijk on said:

Hallo Wim,
    Het boek wordt door Andre van der Hoeven uitgebracht, dus je zult die informatie bij hem moeten opvragen. Wij als vereniging hebben het louter en alleen (mede)gepromoot.
    Groeten, Bert

2. wim engels on said:

Hi,

Ik heb het boek als pdf besteld. Wanneer kan ik deze downloaden of ontvangen?
    Gr.

Wim